Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:02:27+01:00
Moja postawa wykazuje ,że jestem szablonowym pesymistą. Według mnie życie nie ma najmniejszego sensu - u jego końca wszyscy umieramy , często w bólach i męczarniach. Życie nie ma też najmniejszej wartości w każdej chwili na każdym kroku może je nam odebrać wariat z nożem ,bądź nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Nie wierzę w lepsze jutro i poprawę sytuację gospodarczej w Polsce. Nie widzę w tym kraju żadnej szansy na przyszłość po skończeniu szkoły. Wiem ,że po szkolę nie znajdę pracy dzięki ,której mógłbym się spełnić zawodowo.
2010-02-21T17:04:30+01:00
Jestem pesymistą,więc wszystko odbieram na nie.Zazwyczaj moje zdanie na różne tematy jest pesymistyczne. Zawsze widzę złe strony.Chciałbym mysleć bardziej pozytywnie,ale zawsze jednak muszę sobie wyobrazić tę drugą opcję.Moje podejście do życia jest takie dlatego,że mam świadomość tego ,że nie wszystko się udaje.postaram się jednak dążyć do zmiany w postrzeganiu świata.
2010-02-21T17:04:41+01:00
1).Jesteś niezadowolony z życia,
2).nie cieszysz się każdą chwilą,
3). Nie chodzisz z głową w chmurach,
4).Dołujesz się jak ci coś nie wychodzi,
5).Nie wszystko układa się po twojej myśli,
6).Jesteś smutną osobą