Odpowiedzi

2010-02-21T17:00:40+01:00
Instrukcja do telewizora
1. Bierzemy pilot do ręki
2. Naciskamy na nim czerwony włącznik
3. Przyciskamy na pilocie numer programu, który chcemy oglądnąć
4. Możemy programy przesuwać strzałkami w dół lub w górę
5. Aby wyłączyć telewizor należy znów kliknąć czerwony przycisk na pilocie.

Miłego oglądania ;)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:00:54+01:00
Instrukcja obsługi suszarki !!
1. Na początku rzecz jasna rozpakuj pudełko. ;)
2. przeczytaj instrukcję czyli wlasnie to ..hehe
3. Podłacz do gniazdka
4.Włącz włącznik na początku na 1 obrót bo moze cie niezle zawiac..hehe
5. Susz włosy kiedy Ci sie podoba i gdzie chcesz ..tylko rzecz jasna nie na pustyni.

wybrałam formę zabawną ...dzieki ze moglam pomoc :))
2 5 2
2010-02-21T17:02:16+01:00
Czajnik bezprzewodowy:
1) zalać czajnik wodą
2) podłączyć czajnik do prądu
3) nacisnąć przycisk uruchamiający
4) czekać aż się woda zagotuje
5) podnieść czajnik i zalać do np. kubka.
1 3 1