Odpowiedzi

2010-02-21T17:05:20+01:00
Szkoła to miejsce nauki,nawiązywania nowych znajomości,kształtowania umysłu,rozwijania wyobraźni...
1 2 1
2010-02-21T17:07:39+01:00
- bezpieczne,
- przyjazne,
- miłe,
- interesujące,
- wesołe,
- intelektualnego i duchowego rozwoju,
- podzielenia się swoimi pomysłami,
- pozytywne,
- poznawania nowych kolegów, koleżanek
- nawiązywania kontaktów z rówieśnikami.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:09:50+01:00
Szkoła to miejsce, gdzie zdobywa się wiedzę.
Szkoła to miejsce, w którym zawieramy nowe znajomości.
Szkoła to miejsce, gdzie dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy.
Szkoła to miejsce, do którego zawsze niechętnie idziemy.
Szkoła to miejsce, gdzie poznajemy samego siebie.
Szkoła to miejsce, w którym odkrywamy swoje umiejętności.
Szkoła to miejsce, w którym zdobywamy nowe zainteresowania.
Szkoła to miejsce, poznajemy bardziej swoich kolegów.
Szkoła to miejsce, nasze więzi z przyjaciółmi zacieśniają się.
Szkoła to miejsce, gdzie wszyscy jesteśmy tak samo oceniani.
2 3 2