Odpowiedzi

2010-02-21T17:08:02+01:00
Człowiek bez kregosłupa moralnego to człowiek dla którego nie liczy sie przestrzeganie zasad moralnych ogólnie obowiązujących wszystkich ludzi.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:08:12+01:00
Człowiek bez kręgosłupa nie moż normalnie funkcjonować. tak samo jest z człowiekiem pozbawionym kręgosłupa moralnego, czyli kręgosłupa złozonego z wyznawanych wartości i zasad. Taki czlowiek nie zyje moralnie, bo nie ma żadnych zasad.
5 3 5
2010-02-21T17:08:33+01:00
Człowiek nie posiadajacy zasad moralnych
5 1 5