Odpowiedzi

2010-02-21T17:11:18+01:00
Przede wszystkim woda pijemy na codzien. Ludzie dawniej osiadali sie przy wodach, poniewaz nie tylkoja spozywali, ale takze rzeki co jakis czas wylewały. Dzieki czemu ich pola stawały sie żyzne i możliwe do uprawy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:17:42+01:00
Woda człowiekowi jest przedewszystkim potrzebna do spożycia bez niej życie człowieka praktycznie jest nie możliwe.woda jest też potrzebna w gospodarce np w przetwórniach itp.

Sory że tak prymitywnie,ale mam mało czsu.