Na sesje UNESCO zaproszono 280 gości , przedstawicieli wszystkich kontynentów . Trzy czwarte uczestników posługiwało się językiem angielskim , jedna ósma gości mówiła po francusku , 0,05 po rosyjsku tyle samo po niemiecku . Reszta gości mówiła po Polsku ilu gości posługiwało się językiem angielskim,niemieckim,francuskim,rosyjskim i polskim

2

Odpowiedzi

2010-02-21T17:20:48+01:00
280 * ¾=210- język angielski .
280* jedna ósma= 35-język francuski
280* 0,05=14-język rosyjski
280*0,05=14-język niemiecki
210+35+14+14=273
280-273=7
Odpowiedź ;Po polsku mowilo 7 osob.
Najlepsza Odpowiedź!
  • lemo
  • Rozwiązujący
2010-02-21T17:24:00+01:00
280*3/4=210-Angielski
280*1/8=35-Francuski
280*5/100=14-Rosyjski
14-Niemiecki
210+35+14+14=273
280-273=7-Polski
/-kreska ułamkowa
Licze na naj