Odpowiedzi

2010-02-21T17:20:08+01:00
Ulę uwazam za najlepsza przyjaciolke, gdyz zawsze potrafila pomoc, w kazdej sytuacji byla obok przyjaciol i kiedy zenek wyjechal, probowala go odnalezc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:20:44+01:00
Ja najbardziej chciałabym się zaprzyjażnić z anielką kowalik.jest ona w moim wieku i ma podobny charakter.umie tak jak ja rozbić chłopakowi nos. jest w bardzo dużym stopniu podobna do mnie i to dlatego wlaśnie ją wybrałam.