Odpowiedzi

2010-02-21T17:19:51+01:00
Że każdy o mnie zapomniał... itp
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T17:19:56+01:00
Mój chumor może się poprawić

Zawsze będzie lepiej

Nigdy się niepoddawac

Myśleć o dobrym

Cieszyc się życiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:22:47+01:00
Gdy jest mi smutno wyobrażam sobie , że jestem najwieksza i najpopularniejsza gwiazda roka. Jem najlepsze lody pod sloncem jakich nikt nie jadł. Jestem mężatka / mezem najbogatszego czlowieka. Mam najlepszy dom w okolicy. Mam najlepsze dzieci ,które zawsze mnie sluchaja i wspieraja w trudnych sytuacjach.


Napisz o takich fajnych rzeczach , które wszyscy chca miec itd. ;)


Dzięki , że mogłam pomóc :))