Witam. Proszę o przetłumaczenie na język niemiecki tych zdań w czasie teraźniejszym.

Kiedy otworzyłam oczy było jeszcze ciemno. Zdenerwowałam się ponieważ był to pierwszy dzień ferii a ja już się obudziłam. Spojrzałam za okno. Widać było tylko śnieżny puch lecący z góry. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam. Już wiedziałem, że cały dzień będę jeździła na sankach z koleżankami. Szczęśliwa znowu zasnęłam. Gdy się obudziłam była 10. Szybko się umyłam, zjadłam porządne śniadanie. Zadzwoniłam do koleżanek i zapytałam czy chciały by ze mną wyjść. One jakby czytały mi w myślach. 15 minut później szłyśmy przez moją wioskę wszystkie z sankami. Szalałyśmy cały dzień. Z tego wszystkiego zapomniałam o obiedzie. Mama była bardzo zła. Przeprosiłam ją i pocałowałam w policzek.
Najedzona postanowiłam nadrobić czas stracony przy książkach.
Dowiedziałam się że dzisiaj odbędzie się zabawa!. Szczęśliwa poinformowałam przyjaciółkę. ten dzień był niesamowity! Mam nadzieje że jutro też tak będzie!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:50:18+01:00
Wenn ich meine Augen öffnete es noch dunkel war. Ich wurde wütend, weil es war der erste Tag der Schulferien und ich wachte auf. Ich schaute aus dem Fenster. Schnee sah man nur unter den Berg hinunter. Deshalb sind wir glücklich. Ich wusste, dass Tag fuhr ich in den Schlitten mit ihren Freunden. Glücklich schlief wieder ein. Als ich aufwachte, war 10 Schnell gewaschen, aß ein anständiges Frühstück. Ich rief Freunde und gefragt, ob sie mit mir ausgehen wollte. Wenn sie meine Gedanken lesen. 15 Minuten später gingen wir durch mein Dorf, die alle den Schlitten. Szalałyśmy den ganzen Tag. Aus all dem vergaß ich Abendessen. Meine Mutter war sehr schlecht. Ich entschuldigte mich und küßte sie auf die Wange.
Najedzona beschlossen, um die verlorene Zeit mit Pfund.
Ich erfuhr, daß heute will be fun!. Ich teilte mein Freund glücklich. Dieser Tag war fantastisch! Ich hoffe, dass morgen wird es so!



P.S nie wiedzialam jak z tymi slowami : najedzona i szalałyśmy, ale tak to wszystko jest poprawnie przetłumaczone ;)
1 5 1
2010-02-21T20:44:18+01:00
Glücklich schlief wieder ein. Als ich aufwachte, war 10 Schnell gewaschen, aß ein anständiges Frühstück. Ich rief Freunde und gefragt, ob sie mit mir ausgehen wollte. Wenn sie meine Gedanken lesen. 15 Minuten später gingen wir durch mein Dorf, die alle den Schlitten. Szalałyśmy den ganzen Tag. Aus all dem vergaß ich Abendessen. Meine Mutter war sehr schlecht. Ich entschuldigte mich und küßte sie auf die Wange.
Najedzona beschlossen, um die verlorene Zeit mit Pfund.
Ich erfuhr, daß heute will be fun!. Ich teilte mein Freund glücklich. Dieser Tag war fantastisch! Ich hoffe, dass morgen wird es so!