Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:25:44+01:00
X - jeden z boków
x + 4,5cm - drugi z boków
2x + 2(x + 4,5) = 33,4
2x + 2x + 9 = 33,4 /-9
4x = 24,4 /:4
x = 6,1cm - jeden z boków
6,1 + 4,5 = 10,6cm - drugi z boków
1 5 1
2010-02-21T17:26:09+01:00
2a+2b=33,4cm
a+b=16,7

b=a+4,5cm

a+b=16,7
a+a+4,5cm=16,7 |-4,5cm
2a=12,2 |:2
a=6,1
b=a+4,5
b=6,1+4,5
b=10,6

Odp: Jeden bok prostokąta wynosi 6,1cm, a drugi 10,6cm
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T17:26:37+01:00
2a+2b=33,4
a-b=4,5 I x2

2a+2b=33,4
2a-2b=9
---------
4a=42,4 I /4
a=10,6


a-b=4,5
10,6-b=4,5
b=6,1
odp a=10,6cm
b=6,1cm