1. Dlaczego żaby żyją w pobliżu zbiorników wodnych ?
2. Podaj trzy przykłady łańcuchów pokarmowych, jakie można wyróżnić w stawie.
3. Dlaczego pękają pozostawione na słońcu szklane butelki z napojami gazowanymi.?
Z góry dzięki ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:29:41+01:00
1).żaby są płzami więc maja skórę która musi być wigotna (inaczej umrą)
2).
a)rozwielitka>płoć>szczupak
b)glony>ślimak>rak stawowy
c)komar>kijanka>sum
3).poniewż gaz w nich zawarty rozprręża sie, rozsadza butelke
3 3 3
2010-02-21T17:44:22+01:00
1. Jest tam pożywienie i możliwość rozrodu. 2. Glon-kijanka-szczupak. Kijanka-płoc-szczupak. Glon-okoń-szczupak.
12 3 12