Odpowiedzi

2010-02-21T17:27:21+01:00
1. Służy do oddychania
2. W stanie wolnym występuje w postaci cząsteczek dwuatomowych

HeH :*
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:40:45+01:00
1. Powietrze w większosci zbudowane jest z cząsteczek azotu, więc jak najbardziej jest nam potrzebne do oddychania i zachowania czynności życiowych.

2. Zawsze azot w stanie wolnym występuje w postaci cząsteczek dwuatomowych, gdyż każdy gaz tak ma (między innymi; Cl. H, O, Br, I)
3 1 3