Odpowiedzi

2010-02-21T17:29:12+01:00
2010-02-21T18:30:44+01:00
Pomnik konny- postać na koniu
pomnik stojący - wysławiający władcę
pomnik papieski - papieża

Cokół - pełnił dwuznaczną funkcję konstrukcyjną i ozdobną
jednym z rzeźbiarzy którzy go stosowali był Auguste Rodina
cokół był zazwyczaj bryłą na której znajdowała się główna
część rzeźby.
Rzeźba- podstawa pomnika
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:21:28+01:00
Pomnik konny np.Pomnik Bartolomeo Colleoniego w Wenecji
pomnik Trójcy Świętej w Bystrzycy Kłodzkiej
2 5 2