Jak zrobić stożek? Taki z pamieru mam na myśli. Bo próbowałam tyle razy (od 3 godz) i nie umiem :/ Podstawe mam, ale powierzchnia boczna ma mieć kształt czego? Trójkąta, Prostokąta - chyba nie. Wiem, że siatkę rysuje się tak na półokrągło i u góry trójkąt. No to kto pomoże? Pytam tych, którzy nie zbierają pkt tylko pomagają :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:34:37+01:00
Narysuj okrąg cyrklem i tam gdzie wbiłas cyrkiel(srodek) zaznaczyc to. Narysowac promien i wyciac wzdluz promienia potem tylko skleic;)
15 3 15
2010-02-21T17:36:18+01:00
Musisz narysować koło(podstawę) i wycinek kołowy stykający się z podstawą, którego długość ,,łuku" (to półokrągłe:D) będzie równa obwodowi koła w podstawie.
14 3 14