Odpowiedzi

2010-02-21T17:37:26+01:00
A)karłowatość brak somatotropiny
b)wole nadczynnosc tarczycy, za duzo tyroksyny
c)tężyczka -niedobor parathormonu
d)cukrzyca typu I brak insuliny
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:39:05+01:00
A) niedobór hormonu wzrostu
b) nadczynność tarczycy
c) skurcz naczyń wieńcowych
d) niedobór insuliny, insulina nie gromadzi sie w wątrobie
7 4 7
2010-02-21T17:42:21+01:00
A) geny
b)przez naruszenie początkowo jednolitej struktury tarczycy w obrębie zrazików i tkanki międzyzrazikowej
c)spadek stężenie wapnia w osoczu krwi
d)geny
9 1 9