Odpowiedzi

2010-02-21T17:36:50+01:00
Są niskiego wzrostu
maja czarne proste włosy
skosne oczy
noi oczywiscie sa koloru zółtego
2010-02-21T17:37:30+01:00
Niski wzrost
skośna szpara oczna,
fałda mongolska,

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:40:23+01:00
* oczy ciemne,
* włosy ciemne, grube, proste,
* niekiedy skośna szpara oczna,
* fałda mongolska,
* twarz płaska,
* bardzo słabe owłosienie ciała,
* wystające kości policzkowe
1 5 1