Odpowiedzi

2010-02-21T17:48:30+01:00
Na pewno chodzic do kościoła, byc katolikiem, próbować nie grzeszyć, pomagać innym.
2010-02-21T18:07:28+01:00
Hej chodzi ci o przystąpienie do bierzmowania??

jesli tak to musisz chodzic regularnie do koscioła ( zbierajac podpisy)

byc wierząctm praktykującym

chodzic na religie

i oczywiscie wierzyc w Boga


licze na naj;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:17:31+01:00
Chodzić na katechezę
modlić się
uczęszczać w mszy świętej
wierzyć w Boga
nie grzeszyć
być posłusznym
pomagać innym osobom


pozdro:D