Odpowiedzi

2010-02-21T17:39:12+01:00
Kupowac produkty zapakowane w tworzywa które można przetwarzac lub wykorzystac drugi raz
2010-02-21T17:39:55+01:00
Hmm trochę dziwne ale dobra chyba o kupowaniu zbędnych reklamówek bo możesz przynieść jakąś torbę ekologiczna czy coś ...;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:40:30+01:00
Na tyle produktow jest znaczek ktory informuje nam ze to bedzie przetwarzane do dalszego uzytku