Odpowiedzi

2010-02-21T17:42:08+01:00
OGŁOSZENIE!!!!
Dnia 20 marca bedzie dzie puszcany w kinie milenium film pod tytułem Krzyżacy bedzie on trwał od godziny 14-16
Zapraszamy serdecznie film jest bardzo ciekawy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:44:52+01:00
Uwaga!
Organizowany jest wyjazd do kina na film pt. Krzyżacy dnia 23.02.2010 cena 20zł od godz. 11-12.30. Chętnych prosimy o zapisywanie się u nauczyciela.
1 5 1
2010-02-21T17:46:38+01:00
Ogłoszenia
Dnia 22 lutego br. wszystkie klasy gimnazjum udają się do kina na film Krzyżacy.Odjazd Autokaru o godzinie 16 spod szkoły.
Początek filmu o 17:00. Nauczyciele Języka Polskiego
2 4 2