Odpowiedzi

2010-02-21T17:40:28+01:00
Bo rtec w niskich temperaturach zamarza
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:40:33+01:00
Dlatego, ponieważ rtęć może zamarznąć, jeśli temperatura jest mniejsza od 0 stopni. Alkohol etylowy ma bardzo niską temperaturę zamarzania :)

Proszę o najlepszą
17 4 17
2010-02-21T17:41:19+01:00
Bo rtęć trzeba "strzepywać" jak w termometrach do mierzenia temperatury ciała. Czemu tak się dzieje -- nie wiem.
10 3 10