Odpowiedzi

2010-02-21T17:43:57+01:00
Wody pozyskiwane ze studni artezyjskich mają ogromne znaczenie dla ludzi mieszkających na suchych terenach Australii.
Wewnątrz kontynentu panują ogromne susze, a woda pozyskiwana z basenów artezyjskich jest życiodajna, bierze duży udział w rozwoju rolnictwa, jest potrzebna np. do hodowli bydła .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:46:23+01:00
W suchym klimacie australi woda jest bardzo ważna. Studnie artezyjskie dają dużo wody praktycznie bez pomocy człowieka. Studnie te działają na zasadzie ciśnienia (woda wypływa w góre). Bez wody niema rolnictwa więc wody artezyjskie najczęściej używane są w rolnictwie i hodowli.

Licze na najlepszą.
3 5 3