Odpowiedzi

2010-02-21T17:44:43+01:00
Pomniki przyrody, rezetwaty przerody, parki narodowe, glazy i drzewa przyrody
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:47:36+01:00
Jest ich 10:
-Parki Narodowe
Parki Krajobrazowe
-rezerwaty przyrody
-obszary Natura 2000
-obszary chronionego krajobrazu
-zespoły przyrodniczo-krajobrazowe
-pomniki przyrody
-stanowiska dokumentacyjne
-urzytki ekologiczne
-ochrona gatunkowa roślin i zwierząt

Jestem tego na 100% pewna, bo moja mama się tego uczyła do pracy;)
60 4 60
naj lepsza dzieki :*
Dziękuję <3
Dziękuję :*
dzienki❤❤❤❤❤❤❤❤