Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:54:19+01:00
Cześć Nadia!

Na poczatku tego listu chciałabym cie serdecznie pozdrowic.
Musimy si e spotkać niedługo i porozmawiac, poplotkowac....

a w tym liscie chce zachecic cie do obejrzenia mojego ulubionego filmu pt" narzeczony mimo woli"

opowiada on o kobiecie która nie ma swojego życia prywatnego, nie ma chłopaka, gdyz jest zbyt zapracowana, i jest jej dobrze ze jest sama. gdy gorźi jej deportacja do Canady, zmusza swojego sekretarza, który jest bardzo oddany pracy i liczy na awans, żeby wziął z nia ślub.
Karze przedstawiac ja swoim rodzicom, którzy mieszkaja na alasce.
on wiedząc ze moze stracic szanse na kariere zgadza sie.

w czasie slubu na alsce kobieta przyznjae przed wszystkimi ze zmusiała sowjego podwładnego do ślubu.

i miała zostac w tym momenicie deportowana do Canady.
jednak okazało sie ze jej podłwadny naprawde sie w niej zakochał i poprosił ją o ręke.

i jak widzisz ten film zakonczył sie happy endem.

bardzo go ci polecam


pozdrawiam

Hildusia;**

See you
5 3 5
2010-02-21T18:03:06+01:00
Kraków 21.02.2010
Droga Kasiu!
Na wstępie mojego listu chciałabym pozdrowić Ciebie i cała twoją rodzinę.Mam dla ciebie propozycję oglądnięcia mojego ulubionego filmu pt.Wyznania Zakupoholiczki" Ten film opowiada o dziewczynie która jest uzależniona od zakupów. codziennie wydaje
mnóstwo pieniędzy i popada w wielkie długi jest ścigana przez komornika.Moim zdaniem ten film jest warty do oglądnięcia ponieważ można powiedzieć że jest on na autentycznych faktach
Naprawdę polecam Ci ten film.
Serdecznie pozdrawiam
Ania
Ps. Odpisz jak ci się podobał
5 3 5