1. Bardzo prosze o obliczenie tego (ale w poleceniu jest, ze ma byc sprytnie, zeby nie bylo)
a) 196*295-196*296=
b) 2,8*8,2+1,8*2,8=

2. obliczyliscie.? okey. a teraz blagam o wytlumaczenie --> na tych wlasnie przykladach ;PP
____z gory danke <333. ;**.

3

Odpowiedzi

2010-02-21T17:56:06+01:00
1.
a)196*295-196*296=57820-58016=(-196)
b)2,8*8,2+1,8*2,8=22,96+5,04=28

2.Najpierw mnożenie/dzielenie potem odejmowanie/dodawanie
1 5 1
2010-02-21T17:56:53+01:00
(196*295)-(196*296)=(57820)-(58010)=-196
(2,8*8,2)+(1,8*2,8)=(22,96)+(5.04)=28
kolejnosc wykonywania działań najpierw mnożenie dzielenie a potem dodawanie odejmowanie
najpier musisz pomnozyć i pózniej odjac
podobnie w drugim przypadku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:01:41+01:00
A) 196*295-196*296=-196
b) 2,8*8,2+1,8*2,8=28
co do
a) 196 masz tu i tu, więc w tym drugim masz o 196 więcej. a jeśli odejmujesz większą od mniejszej jak tutaj wynik będzie na minusie czyli -196
b) dodajesz wszystko i mnożysz na 2
1 5 1