Przekształć każde zdanie, zamieniając dopełnienie wyrażone rzeczownikiem na dopełnienie wyrażone bezokolicznika.

Lubiliśmy spacery- .......................................................

Zapomniała o napisaniu listu- ............................................

Nie myślała o sprzątaniu- ...............................................
Pozwolił na wyjazd- ...................................
zaczęłam układanie wiersza- ................................



Kto pierwszy daje najjj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T17:58:40+01:00
Lubiliśmy spacerować.

Zapomniała napisać listu.

Nie myślała, żeby sprzątać.

Pozwolił wyjechać.

Zaczęłam układać wiersz.
12 4 12
2010-02-21T18:12:08+01:00
Lubiliśmy spacerować.

Zapomniała napisać listu.

Nie myślała, żeby sprzątać.

Pozwolił wyjechać.

Zaczęłam układać wiersz.
12 2 12