Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:02:00+01:00
1. Należy nosić kalosze, wysokie, do kolan.
Nie należy chodzić w jaskrawych kolorach do lasu.
Nie należy chodzić po podmokłych terenach, gdzie rezydują żmije.
Należy uważnie patrzeć pod nogi.
Nie należy drażnić jakichkolwiek węży, bo a nóż widelec może to być żmija

2. W takim wypadku nie wolno się ruszać. Można wykonać opaskę uciskową powyżej ukąszenia. Należy bezzwłocznie zadzwonić po pogotowie lub (gdy jestesmy z kims w lesie) poprosić, aby pobiegł po pomoc.
2 5 2
2010-02-21T18:29:15+01:00
1. Aby uniknąć ukąszenia należy ubrać się w długie spodnie i buty za kostkę kiedy wędruemy po lasach, polanach i torfowiskach, wydmach wzracajmy uwagę na ewętualną obecność żmiji.

2. Po ukąszeniu od razu trzeba założyć opaskę uciskową powyżej miejsca ukąszenia która zapobiega w chłanianiu jadu. Ukąszoną osobę kładziemy żeby zwolnić przepływ krwi i okrywamy dla utrzymania ciepła zranioną kończynę unieruchamiamy. :)
5 4 5