Odpowiedzi

2010-02-21T18:01:11+01:00
Trzeba spełnić 3 główne zasady
1.Jałmużna
2.Post
3Modlitwa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:02:48+01:00
Mysle ze najowocniejszym przezyciem wielkiego postu bedzie, chodzienie regularnie do koscioła na msze sw., gorzkie żale i oczywiscie droge krzyżowa.

wybrac sobie jakies konkretne postanowienie, i próbowac je dobrze spełniac.

dac jałomurzne na jakis konkretny cel...

i modlitwa ale to chyba nie tylko w w ielki post


pozdrawiam;)


prosze o naj;)
2 5 2