Chomik, krowa, wiewiórka, kret, pies, kot, dzik, sarna, słoń, niedźwiedź, wilk, świnia, koń, królik, świnka morska.
-Spośród wymienionych ssaków wymień te które po urodzeniu
a). są samodzielne :
b). wymagają opieki rodziców :

2

Odpowiedzi

2010-02-21T18:15:42+01:00
Nie masz tego w książce?
Ty nie jesteś samodzielna bo jesteś ssakiem.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:33:33+01:00
A] chomik,wiewiórka,kret,niedźwiedz, koń, królik,świnka morska
b] krowa,pies,kot,dzik,sarna,słoń,wilk, świnia
Myśle że pomogłam.
Licze na naj !
Ale dla pewności sprawdz sobie podręczniku :DD
2 1 2