Czy to są czasowniki ? Jeżeli któryś nei to napisz ktory :)
zebrali się
opracowywali
wyrazili
przeszkodził
zapytał
przychodzę
biegam
umiem
jestem
zaproponować
znam
zauwazły
wyciągnął
powiedział
będę
walczył
opuszczę
przeszkodzę
wyruszył
był
bał się
panował
zapadła
przechodził
czuł
zjadł
uniknąć
biegł
mąciły
przejść
dojrzał
górowała
struchlał
zszedł
wyglądała
wypytywać
zebrali się
przyjąć
panowało
poruszony
mówiąc
przynosząc
spojrzał
ukazał
kieruję się
nie będzie
usłyszał
doznaliśmy
umiemu
zauważył
przyjdziemy
zjednoczyć
rozmawiać



dam Naj/ :)))))EDDD

3

Odpowiedzi

2010-02-21T18:09:14+01:00
Zebrali się
opracowywali
wyrazili
przeszkodził
zapytał
przychodzę
biegam
umiem
jestem
zaproponować - ten jest w bezokoliczniku
znam
zauwazły
wyciągnął
powiedział
będę
walczył
opuszczę
przeszkodzę
wyruszył
był
bał się
panował
zapadła
przechodził
czuł
zjadł
uniknąć - ten jest w bezokoliczniku
biegł
mąciły
przejść- ten jest w bezokoliczniku
dojrzał
górowała
struchlał
zszedł
wyglądała
wypytywać - bezokolicznik
zebrali się
przyjąć - bezokolicznik
panowało
poruszony
mówiąc
przynosząc
spojrzał
ukazał
kieruję się
nie będzie
usłyszał
doznaliśmy
umiemu
zauważył
przyjdziemy
zjednoczyć
rozmawiać - bezokolicznik


wszystkie są czasownikami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:12:13+01:00
Przychodzę , umiem, jestem, znam, będę, był, uniknąć, wypytywać, przyjąć, mówiąc, przynosząc, nie będzie, umiemu, zjednoczyć << to nie są czasowniki :)

Pozdrawiam :)
2010-02-21T18:16:09+01:00
będę,umiemuporuszony,jestem,był,nie będzie,