Odpowiedzi

2009-10-15T17:42:13+02:00
Np że reklama jest za długa - to przeciw
np. reklama pokazuje nowe przedmioty to za ;].
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T17:42:26+02:00
Za: informuje o różnego typu akcjach społecznych, promuje dobre wzorce,odwołuje sie do potrzeb, zainteresowan marzen klienta
przeciw: calkowita prawda moze byc ukryta, mozna zostac przez nią oszukanym, przedstawia produkt idealny, ukrywa jego wady
1 4 1