Lodowisko przed szkolom ma dlugosc 50m i szerokosc 20 m . wymiary lodowiska w sali sportowej som 2 razy wieksze od wymiaruw lodowiska szkolnego . oblicz karzdego lodowiska .

lodowiska przed szkolom: lodowiska w hali sportowej

z gury dzienki ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-21T18:14:03+01:00
Lodowisko przed szkoła
20m x 50 m= 100m kwadratowych
lodowsko w chali
2 x 100m kwadratowych= 200 m kwadratowych
1 1 1
2010-02-21T18:14:18+01:00
Lodowisko przed szkołą
20mx50m=1000m²
w sali sportowej
1000m²x2=2000m²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:16:16+01:00
Lodowisko przed szkołą
Pole : 50 m x 20 m. = 1000m kwadratowych
Obwód : 2 x 50m + 2 x 20 m = 140 m

sala sportowa:
Pole:100 m x 40 m = 4000m kwadratowych
Obwód: 2 x 100m + 2 x 40 m = 280 m

:)
1 3 1