Odpowiedzi

2010-02-21T18:16:23+01:00
Zaproszenie !
W dniu 22 lutego 2010r. w kawiarni ,,Arabica'' odbędzie się degustacja kawy o godzinie 12.00. Zapraszam wszystkich zainteresowanych ! Przewidziane darmowe ciasto dla pierwszych 15 osób.
Kierowniczka Aneta
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:22:05+01:00
Zaproszenie!

Serdecznie zapraszamy na degustacje kawy w kawiarni Arabica. Zapewniamy pyszną kawę, miły personel oraz niepowtarzalny klimat panujący we wnętrzu naszej kawiarni.
Degustacja odbędzie się dnia 25 lutego w lokalu, będzie trwała od godziny 9 do 19.Kawiarnia Arabica znajduje się na rogu ulicy Puławskiej.
Zapraszamy!

Zarząd i personel kawiarni Arabica