Odpowiedzi

2010-02-21T18:21:11+01:00
Pamiętaj zawsze człowiecze, abyś nie dawał swoich danych ludziom poznanym w necie. Pamiętaj, że na świecie jest dużo niebezpiecznych ludzi w internecie.
8 3 8
2010-02-21T18:22:51+01:00
Czasem wchodzisz tam z nudów,
nie wiesz co cię czeka.
Myślisz, że jesteś bezpieczny...
Tam ktoś czyha...
Dlaczego na mnie ?
pytasz czasem...
Mi nic sie nie stanie.
jestem bezpieczna
ostrożna... lecz może...
może jesteś śledzona...
zaśmiejesz sie,,, a niby przez kogo ?
właśnie..na to pytanie juz nigdy ktos nie odpowie...
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T21:20:58+01:00
Internet dla wszystkich

w domu malego prawie każdego człowiek,
wie co to enter specja myszka małpka
lecz jest dla was mala zagadka;
choć może być konikiem
nikt go nie widzial
znowu wirus
ja nie wytrzymam,
ale w internecie nie tylko wirus
jest nie dobry,
ktos sie pyta o adres
boc gotowy splatac mu spoty
honolulu 00
nie wyglupiaj sie tak kolego
wiec pamietajcie ze na swiecie
komputer jest fajny do zabaw nauki idealny
ale pilnujcie sie na każdym kroku
bo po zmroku
idze spac bedzie razniej gdy w snie cos ladnego sie zasni
9 3 9