Odpowiedzi

2010-02-21T18:24:37+01:00
Niemiec - Ludwig van Beetoven, Jan Sebastian Bach, Georg Friedrich Händel, Robert Schumann
Austrii - Joseph Haydn, Wolfgang Amadeusz Mozart
Szwajcarii - Volkmar Andreae
1 1 1
2010-02-21T18:26:13+01:00
Niemiec - Ludwig van Beetoven
Austrii - Wolfgang Amadeusz Mozart
Szwajcarii - Volkmar Andreae
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T19:47:47+01:00
Tytuły znanych dzieł:

Beethoven:
5. Sinfonie c-Moll op. 67 „Schicksalssinfonie“
Klavierkonzert Nr. 5 Es-Dur op. 73, „Kaiserkonzert“
Missa Solemnis D-Dur op. 123 (tytuł jest tylko po łacinie ale dzieło bardzo znane)

Jan Sebastian Bach:
Das Wohltemperierte Klavier
Kunst der Fuge
h-Moll-Messe

Georg Friedrich Händel:
Messiah

Robert Schumann:
Konzert für Violoncello und Orchester in a-Moll op. 129

Wolfgang Amadeusz Mozart:
Die Zauberflöte
Requiem d-Moll (podobnie jak w przypadku „Missa Solemnis”)
Serenade G-Dur, „Eine kleine Nachtmusik“

Volkmar Andreae:
Das Göttliche für Tenor, Chor und Orchester