Odpowiedzi

2010-02-21T18:17:33+01:00
- "spartańskie warunki" - trudne warunki
- "mówić lakonicznie" - mówić zwięźle
- "powrócić z tarczą" - wrócić z obroną, z władzą
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:19:18+01:00
"spartańskie warunki" - bardzo ciężkie i ostre wychowanie od małego .

"mówić lakonicznie" - mówić zwięzle na temat krótko .

"powrócić z tarczą" - wygrać wojnę jakąś bitwę wrócić jako wygrany .
76 1 76
2010-02-21T18:21:33+01:00
- ciężkie warunki
- mówić zwięźle,krótko i na temat
- wygrać w boju
17 2 17