Odpowiedzi

2010-02-21T18:24:27+01:00
Mamy w tym roku wyjątkowo mroźną zimę. Trzeba bardzo uważać, zważywszy na lód który często nie jest niczym zasypany.
Kiedy bawimy się na dworze, rzucamy śnieżkami może dojść do nie miłych zdarzeń z powodu właśnie kawałków lodu między śniegiem. Szczególną ostrożność trzeba zachować przechodząc koło domów, bowiem wiszą sople które spadają, jest to bardzo niebezpieczne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:29:14+01:00
Uwaga!!
Gdy zima nadeszła zrobiło się zimno i każdy ubiera się cieplej ale,musimy pamiętać o tym by nie zjeżdżać z górek które są nie bezpieczne.A dla czego?! Dla tego że kolo tej górki może być ulica zjedziemy a z przeciwnej strony nadjedzie auto i może się stać nie bezpieczny wypadek. Było nie sety dużo takich wypadków i nie zawsze wszystkie dobrze się kończyły więc pamiętajmy o ty że by zjeżdżać z górki która jest bezpieczna dala nas i bliskich.:*