Niebieskooki mężczyzna, którego rodzice mieli oczy piwne, ożenił się z ciemnoką kobietą, której ojciec mial oczy niebieskie, a matka piwne. Dziecko z tego małżeństwa miało oczy niebieskie. Zapisz genotyp wszystkich członków rodziny.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:24:57+02:00
Rozwiązania w załącznikuu! :) tylko niestety źle mi sie zeskanowało i zaczyna sie po stronie prawej a kończy po lewej ale strony sa podpisane wiec nie powinno być problemu:)
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T18:25:06+02:00
No to tego sie nie da napisac ale moge ci powiedziec jak to zrobic bo ja tez w 2 klasie w tamtym roku to robilam to tak:
trzeba zrobic tabele i w tabeli musi byc 9 kratek 3 na 3 ;) w prawym gornym rogu po lewej trzeba napisac znak kobiety a na gorze w prawym gornym rogu mezczyzny i tam trzeba wpisac kto dominuje kobieta czy mezczyzna w tym wypadku kobieta ;) i zrob to sam/a dalej mysle ze choc troche pomoglam ;) Pzdr
2009-10-15T20:11:39+02:00
AA-piwne
Aa-piwne
aa-niebieskie

Tata- aa
Rodzice taty - Aa/Aa
Mama- Aa
Rodzice mamy - AA/aa
Dziecko- aa