Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:27:27+01:00
1.Wyłącz wspólny czynnik przez nawias
a)3x+15y=3(x+5y)
b)7x+14y=7(x+2y)
2.wylącz przed nawias jednomian 2x
a)4x-8xy=2x(2-4y)
3.przedstaw w postaci iloczynu
a)5x²-15x=5*x²-15x
b)3by-6b=3*b*y-6*b
c)xy-x²y=x*y-x²*y
2010-02-21T18:28:23+01:00
1.
a)3(x+5y)
b)7(x+2y)
2.
2x(2-4y)


2010-02-21T18:28:26+01:00
1.
a)3(x+5y)
b)7(x+2y)
2.
2x(2-4y)
3.
a)5x(x-3)
b)3b(y-2)
c)xy(1-x)