Odpowiedzi

2010-02-21T18:27:34+01:00
-pomóc im nieść zakupy
-ustąpić miejsce w tramwaju
-porozmawiać z niki
-spytac sie czy nie potrzebuja w czyms pomocy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:31:31+01:00
Życie starszych ludzi można rozjaśnić bardzo prostymi gestami, takimi jak zainteresowanie się ich życiem, rozmowa z nimi, posłuchanie opowieści o młodości. Te proste gesty sprawiają, że starsi ludzie czują się potrzebni i kochani przez co poprawia się jakość ich życia.
43 4 43