Odpowiedzi

2010-02-21T18:31:33+01:00
Anioł– według większości religii, w których to pojęcie występuje, byt duchowy, który służy i na różne sposoby wspiera działania Boga.

Anielskie włosy- piękne włosy, ozdoba na choinkę.

Anielska twarz- piękna twarz.

Anielska dobroć - wyjątkowa, niezwykła

Anielska cierpliwość- bardzo wytrwała.


Śliczny jak anioł- śliczny, najładniejszy.

Anioł nie człowiek- no nie wiem. ładniejszy od człowieka, bogatszy rozumu?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T18:34:12+01:00
--Anioł– według większości religii, w których to pojęcie występuje, byt duchowy, który służy i na różne sposoby wspiera działania Boga.
-- anielskie włosy wyjątkowa ozdoba każdego wnętrza - w szaro-zielonej, ceramicznej donicy nasadzono rośliny o zwisających pędach.
--Anielska twarz--twarz o dobrym spojrzeniu
--Anielska dobroć --człowiek bardzo dobry,uczynny
--Anielska cierpliwość --mieć ogromną cierpliwość; być bardzo wyrozumiałym, mieć rozumienie dla czyichś błędów
--Śliczny jak anioł-- ktoś bardzo ładny.
--Anioł, nie człowiek. --Serce, łagodność, życzliwość. I to wszystko prawdziwe, nieudawane.
1 5 1