Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:37:14+01:00
Ja chciałabym zaprzyjaźnić z Anią z książki "Ania z Zielonego Wzgórza". Jest to postać pozytywna . Ania jest bardzo inteligentną osobą .Bohaterka lektury jest wszechstronnie uzdolniona . Dziewczyna każdemu umie pomóc i z każdym problemem sobie radzi .
Moim zdaniem Ania zasługuje na duży szacunek . Ja chciałabym mieć taką przyjaciółkę jaką jest Ania .
1 5 1
2010-02-21T19:01:19+01:00
Ja chciałbym zaprzyjaźnić się z Odyseuszem. Królem itaki, mąż pięknej penelopy. Cenie sobie ta postać za odwagę gdy oślepił cyklopa, przebiegłość i spryt gdy wymyślił konia trojańskiego a także wytrwałość i upór dzięki któremu wrucił do domu. Według mnie jest to postać wyjątkowa, która zasługuje na szczegulne wyrużnienie. Pozdro i daj naj:)