Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T18:49:24+01:00
Jezus ponownie powierzył Piotrowi opiekę nad swoim Kościołem: "Paś baranki Moje" (J 21,15 BT).

Po Zesłaniu Ducha Świętego Piotr przewodził Kościołowi, a z nim jedenastu Apostołów.
9 4 9
2010-02-21T18:53:49+01:00
Pan Jezus powierzył św. Pawłowi jedną z najważniejszych ról w Kościele. Dał mu "klucze do zamkniętych drzwi". Te klucze to w przenośni uświęcenie do roli kierowania całym Kościołem. To właśnie św. Paweł był pierwszym papieżem. Pomagali mu wszyscy świeccy,apostołowie oraz misjonarze. Oni wszyscy rozśiewali Ewangelię o Bogu, Jezusie po całym świecie.

Tekst napisany przezemnie. ;] Jeśli ma być dłuższy proszę pisać na pw ;]
15 4 15