Ile czasu trwa podróż pociągiem ''Krzyżak'' z Gdyni Głównej Osobowej do Malborku?

Gdynia Główna Osobowa
godzina przyjazdu -
godzina odjazdu 13:40

Malbork
godzina przyjazdu 15:50
godzina odjazdu -

ta kreska (-)oznacza że tam nie ma godziny napisanej

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:35:16+01:00
Podróż ta trwa 2h i 10min, ponieważ, jak do godziny13:40 dodamy 2h i 10 min to wyjdzie godzina 15:50
9 3 9
2010-02-21T18:35:30+01:00
2010-02-21T18:35:48+01:00
2 godz 10 min
15.50 - 13.40 = 2.10
ps myśle ze pomogłam ;)
4 3 4