Odpowiedzi

2010-02-21T18:40:21+01:00
Data miejscowość : 21.02.2010. Warszawa


Panie Boże !
Serdecznie dziękuję Ci za talenty którymi mnie obdarzyłeś .
Dziękuję za to że jestem mądry iż nauka łatwo wchodzi mi do głowy.
Dziękuję za to że różne skomplikowane matematyczne działania nie sprawiają mi problemu.
Dziękuję za to że potrafię się zajmować roślinami które Ty stworzyłeś i ,że mogę szerzyć ich piękno, ukazywać je.
Dziękuję Ci z całego serca !
I obiecuję , że nie zmarnuję ich !
Natalia
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:40:36+01:00
drogi boże!
Postanowiłam napisać do Ciebie list z powodu Twej dobroci. Chciałabym w nim podziękować za talenty którymi mnie obdarowałeś. Dziekuję Ci za dar do nauki, bo bez niego daleko bym nie zaszła. Mam bardzo szczególną zdolność do matematyki,bo mi Bożę kochany ją dałeś. Dziekuje Ci także za to, że mogę się opiekować roślinami, z wyjątkowymi zdolnościami.
Dzięki Ci jeszcze raz wielkie.
Pozdrawiam Natalus 49
1 5 1