Odpowiedzi

2010-02-21T18:37:09+01:00
1. czytają książki dla rozrywki lub do pogłębienia swojej wiedzy ;)

2. czytanie książek i czasopism ma duży wpływ na naukę jezyka obcego, ponieważ mamy XXI wiek w ktorym angielski praktycznie jest niezastąpiony. w języku polskim czerpiemy różne słowa z obcych języków np. weekned itp.

mam nadzieje ze chociaż trochę pomoglam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T18:40:09+01:00
1. Z jakich powodów ludzie czytaja książki ?

1. Aus welchen Gründen Menschen Bücher lesen?

1. Jedni z przymusu, inni dla rozrywki a jeszcze inni w poszukiwaniu informacji.

1. Einige der Zwang, andere für Spaß und wieder andere auf der Suche nach Informationen.





2. Czy czytanie książek i czasopism wpływa na naukę języka obcego ? Dlaczego ?

2. Ist Lesen Bücher und Zeitschriften betreffen das Erlernen einer Fremdsprache? Warum?

2. Czytanie książek i czasopism wpływa na naukę języka obcego poprzez słownictwo które się tam znajduje, a żeby zrozumieć co tam jest napisane trzeba usiąść ze słownikiem, co wspomaga naukę.

2. Lesen Bücher und Zeitschriften betreffen das Erlernen einer Fremdsprache durch Vokabular, das es gibt, und zu verstehen, was dort geschrieben, Sie sitzen mit einem Wörterbuch, das Lernen fördert.
1 3 1