Odpowiedzi

2010-02-21T18:37:08+01:00
Gdybym miał sie wybrac na bal maskowy przebrałbym sie za zorro i zalozyłbym czarną maske na oczy.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:41:38+01:00
Hmm..

Mam na sobie długą , krwisto-czerwoną suknię zdobioną czarnymi diamentami które mienią się w świetle tęczowym blaskiem.Na ramionach mam jedwabny ,czarny szal który strzępiony jest na końcach.Masywna suknia co prawda przysłania piękne czarne lakierki jednak w tańcu błyszczą skupiając uwagę innych na mojej osobie.Czarna , mieniąca się maska pozwala mi zostać nieodgadnioną . Szyk i elegancja
;].

A jeżeli mężczyzna ..

Elegancki frak oraz czarna muszka.Lakierowane buty i biała koszula pod frakiem .. włosy w nieładzie i czarna maska .. hmm .. taa '; pp
3 5 3