1explain why you are writing say what the gadgeet is called say when and where you bought it
2say exactly what the problem is
3say that you are returning the gadgrt ask the company to repair it or send you a new one


prosze o przetłumaczenie tylko samodzielenie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:37:43+01:00
1.Wytłumacz dlaczego piszesz, powiedz jak się nazywa ten gadżet i gdzie i kiedy go kupiłaś.
2. Opisz dokładnie problem
3. Powiedz że zwracasz gadżet, poproś firmę o naprawienie go lub o wysłanie nowego
2010-02-21T18:43:16+01:00
1. wyjaśnij, wytłumacz, czemu wybrałeś taki temat, czemu o tym piszesz. Napisz jak gadżet się nazywa, kiedy i gdzie go kupiłeś/aś
2. Dokładnie wyjaśnij problem.
3. Wyjaśnij(chyba powinno być czemu) zwracasz gadżet. Ewentualnie "Powiedz że zwracasz gadżet. Zapytaj firmę o jego naprawę lub wymianę(dosł. przysłanie ci nowego egzemplarza).
2010-02-21T18:55:44+01:00
1).
2).powiedz dokładnie w czym jest problem
3).mówisz, że wracasz prosisz przedsiębiorstwo by naprawiło to albo wysyłało ci nowy gadżet