Odpowiedzi

2010-02-21T18:39:07+01:00
Zjawisko odrzutu to efekt odpychania się ciał.
Występuje on w przypadku, gdy następuje rozdzielenie się układu ciał na dwa ciała poruszające się w przeciwne strony.
5 4 5
2010-02-21T18:39:28+01:00
Zjawisko odrzutu - zwane także siła odrzutu. Powstawanie tej siły wynika z III zasady dynamiki Newtona. Obie te siły mają te same kierunki i wartości zaś przeciwne zwroty.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:40:04+01:00
Zjawisko odzrutu jest to efekt odpychania się ciał.Zjawisko odrzutu występuje w przypadku rozdzielenie się układu ciał na dwa ciała poruszające się w przeciwne strony.
8 4 8