Odpowiedzi

2010-02-21T18:47:19+01:00
Oddaje 1% podatku dla potrzebujacych
dzialajac w organizacjach harytatywnych
wysylam sms-y (z telewizji)
zbieramy przed kosciolem datki
organizujemy rozne uroczystosci dla potrzebujacych, np. wigilie aby te osoby nie byly same w tym dniu, wielkanoc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:48:48+01:00
Ja pomagam potrzebującym różnie :

-zbieram datki ludziom
-starszym osobom pomagam nieść ciężkie torby tak jak np.
w sklepie lub na mieście
-zawsze ktoś jak woła pomoże mi ktoś w zadaniu ? zawsze odpowiadam chętnie.
-gdy ktoś nie wie gdzie jest lub czegoś szuka np.kina kościołu
-gdy rodzicom pomagam w sprzątaniu
Pomagam też jak ktoś nie chce zawsze jest fajnie pomagać starszym ludziom lub udzielać im miejsca w autobusie
2010-02-21T18:49:16+01:00
Ja pomagam potrzebującym oddając symboliczną kwotę na fundację lub bezpośrednio ludziom. Wysyłam sms jak ,np. Dla ofiar tragedii na Haiti
Zgłaszam się jako wolontariusz w różnych akcjach pomagającym ludziom. Mówię rodzicom by oddali 1% podatku na daną fundację.
Motywuję innych do tworzenia imprez charytatywnych .

Pozdrawiam ;]