Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T18:41:59+01:00
Warszawa,12.03.2009
Cześc Alu!
Dziękuje Ci za odpisanie na mój poprzedni list. Mam nadzieje, że pozdrowiłas wszystkich ode mnie.
U mnie wszystko dobre, mam nadzieję, że u Ciebie też. Dostałam na urodziny pieska. jest ładny i malutki. Nazwałam Go Czarnulek.
Ale przejde do rzeczy. prawdziwym powodem, dla którego piszę ten list, jest to, że bardzo chciałabym zaprosic Cię na wakacje do mojego miasta. Byłoby fajnie. Nie nudziłybyśmy się i wkońcu byśmy spotkały się po latach, przypomniały stare, dobre casy. Pozwiedzałybyśmy, pochodziły po sklepach. Mogłybyśmy iśc do zo, lunaparku, galerii. Spotkałybyśmy sie z kolegami z byłej klasy.
Moi rodzice siez zgodzili. Postawili tylko jeden warunek, Twoi też mjuszą sie zgodzic. Aha i ty musisz chciec. Porozmawiaj z nimi i zadzwon, albo odpisz. Mam nadzieję, że sie zgodzą Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.


Joanna Kowalska

P.S Najlepiej było by, gdybys przyjechała w Lipcu.
1 5 1
2010-02-21T18:43:09+01:00
Zapraszam cię do polski przyjacielu